יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

זהירות צבע טרי !




 אני מזוהה עם צבע !



visualphotos

   
השבוע בעקבות שאלות מרובות של אנשים על צבעים,
סוגי צביעה ובעיקר צביעת רהיטים,
הבטחתי 
שאכתוב בבלוג תשובות מסודרות על צביעות וצבעים.
אז בפוסט הקרוב, מייד אחרי זה יגיעו כל התשובות והמענות !

אבל כשישבתי לכתוב ....
וחשבתי איפה להתחיל ..
ומה זה צבע ולמה וכמה ..
הבנתי
שאני 
כלפי כל מי שמכיר אותי -
מזוהה תמיד עם הצבעים ..
בהתאמות .. בבדים.. בקירות ..
ברהיטים ..

כנראה שכל אחד מאיתנו 
 מזוהה עם משהו -
אצלי זה הצבע !
תסתכלו רגע לצדדים, לכל אחד מאיתנו משייכים משהו ...
 לאחד שאלות התנהגותיות, לאחר מידע על מחלות ,
לשלישי שאלות ביטחוניות ...
     אצלי זה צבעים !



WALL PAINTS by ruth hill radcliffe



לא שיש לי בעיה עם זה אני נושמת וחייה אותם כל הזמן,
נהנית מהם !
אפשר להגיד שאפילו מכורה אליהם.
הם צובעים את חיינו, את ביתנו,
מעשירים כל דבר בו הם נוגעים.



Party-Cupcake


ואז הבנתי שבעצם, בי הם נגעו לפני שנים רבות,
 זוכרת את זה כאילו זה היה רק עכשיו
הזיכרון הראשון שלי מהם ...
ילדה קטנה עם קוקיות ..
( קטנה....  8/9..  )
 נוסעת לבקר את סבה במושב,
ושם הכל היה כמו שאני כל כך אוהבת 
מעץ ...
מחסנים מעץ, ארגזים מעץ,
חפצים ממתכת -
חומר -
הדבר הטבעי הזה, 
הבסיסי ..
ומה עושה ילדה אחת קטנה ?!



visualphotos


אז לקחתי צבע - המון צבע מכל הבא ליד ..
או ליתר דיוק, מכל הפחיות צבע שהיו שם ליד,
לקחתי מברשת ..



indiamart

...
( אומרים שאסור להשאיר ילדים לבד )
...

וצבעתי .. הכל .. הכל ..
את כל המחסן 
כל פס של עץ בצבע אחר 



123rf


את הבקבוקים שהיו מסודרים יפה בארגזים
את הארגזים
הכל היה מלא בצבע ..
הרצפה
אני



world-insights


ואני ...
 כל כך נהניתי ..
הייתי מאושרת -
עד ש...

... יצאו לבדוק מדוע שקט כל כך בחוץ ...
לא יכולה לתאר במילים את ההלם,
את הפה הפעור של כולם,

ורק סבי המקסים
לא אמר דבר ..
התבונן .. 
וכאילו קרץ לי בעיניו.



pinterest


מאז אני מכורה לו,
מכורה לדבר הצבעוני הזה.
להתרגשות הזאת עם כל הצליל הזה של פחית צבע חדשה שנפתחת
אז כן, מודה אני מכורה לצבע
ונהנית !
והיום זה היומיום שלי
הכי כיף !
מחברת .. בוחרת.. מוסיפה..
עד לתמונה השלמה !
קירות, בדים, רהיטים,
טקסטורות, מרקמים,
עד לאביזר הכי קטן שיש !

ומי שמכיר אותי 
כבר יודע,
שאצלי בביתי אף פעם לא משעמם..
כל תקופה מתחפש לו קיר אחר ..



נרקיס ברזני ♦ סטודיו לעיצוב פנים


אז כן,
אני מזוהה עם צבעים,
וגאה !
אז תרגישו חופשי לשאול, להתייעץ, לדעת,
כי אני יותר מנהנית !!!



pinterest



ועם השנים התמקצעתי, השתפרתי, הבנתי
והיום אני נהנית להשתמש בו,
בכל צורה, גוון, טקסטורה שיש !
ולכם ממליצה כמובן ..
אז אל תהססו
 תצבעו - תגוונו
תוסיפו..
לעיתים אפילו דבר אחד בצבע -
מוסיף המון !

אז מיד בפוסט הבא מצרפת סדנת צבע וירטואלית,
עם הסברים ותמונות..

ובנתיים מצרפת פה כמה דוגמאות
לאיך צבע -
לעיתים בקיר, לעיתים דרך הבד,
יכול לשנות חלל שלם
מבלי להתאמץ כלל :


קיר אחד בצבע וכל החלל נראה נפלא


bhg



 ובצהוב

pinterest


 

pinterest



 כמובן ניתן ל "לצבוע "
גם בבדים / טקסטיל
ספות / כריות / שטיחים/ וילונות







pinterest




הקירות באפור ...
הווילון בוורוד מרענן את החלל כולו
 ויוצר טוויסט מעניין 

pinterest




 וכמובן כמובן
אי אפשר בלי הרהיטים
 צריך רק אחד
שיוסיף המון !
 
pinterest




pinterest




pinterest


 
כוננית בצבע -
הרבה יותר מעניינת ומעשירה את החלל כולו

pinterest



ואפשר גם בצהוב

pinterest





pinterest




והנה כניסה לבית
הרבה יותר מעניינת בצבעים

pinterest



  ושילוב של הכל יחד !

pinterest



 
pinterest




וגם אצלי בעיצובים
צבעים תמיד משתלבים
 
נרקיס ברזני ♦ סטודיו לעיצוב פנים



גופי צהורה בצהוב - מכניסים אווירה לחלל
נרקיס ברזני ♦ סטודיו לעיצוב פנים



רהיט אחד תכלכל והכניסה הופכת לאחרת ונעימה
נרקיס ברזני ♦ סטודיו לעיצוב פנים



ולכל אלו שהבטחתי,
והגיעו עד הנה בלי להתייאש ..
כבר מגיעה
 ( בפוסט חדש )
סדנת צבע עם הסברים ותמונות
 כמובטחת ממני אליכם !
אז מקווה שתעיזו ולא תהססו ..
ולא לדאוג
מקסימום צובעים מעל וחסל !


































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להגיב בשמחה !