יום שני, 29 ביולי 2013

קליק . או .. מראה מראה שעל הקיר ....


קליק 
או ... 
מראה מראה שעל הקיר ....





 קשה לי עם מצלמות ...
מודה ...
אוהבת אותם מאוד ! ישנות וחדשות !
 אבל לא עלי ..
שלא תבינו לא נכון , אני אוהבת לצלם, אוהבת מאוד,
במצלמה הפרטית שלי יש אלפי תמונות ,
אוהבת לתעד כמעט כל דבר ,
אוהבת לאסוף כדי שלא אשכח,
בעיני, המצלמה זה תרגום לעיניים שרואות מבעדם ..
בעיני המתבונן ..




לכן כל כך אוהבת צלמים ומעריכה את עבודתם !
אוהבת את העיניים שאוספות, סוקרות, ומתעדות , את מה שהן רואות ...
עד .... ואני מדגישה ! 
עד....... 
שזה מגיע אלי !

מכירים את התירוצים ..
שלי לפחות : לא פוטוגנית , לא מצטלמת טוב , 
מיד שמפנים אותה אלי , אני מתבלבלת , לא רוצה להיות ...

אני אוהבת לצלם ...  אוהבת שמצלמים בשבילי ...
אוהבת לתעד, אוהבת לאסוף, אוהבת את איך שזה יוצא ...
אבל לא אוהבת שמצלמים אותי !

עד ... עד... עד ...
שפגשתי את לימור !

חיכיתי לה בחשש ובהתרגשות .. 
מבינה שזה הפרוייקט שלה - ותוהה לעצמי וביני ...  
מעניין איך היא תראה אותי ...
איך היא תראה את הבית ... 

זהו אין לאן לברוח - היא כאן - בדלת - תיכף מתעדת !

היא נכנסה , הכרות ראשונה ..
 כן קצת חוששת ..
היא התחילה ... אני מקשיבה ..
מרתקת אותי מהשנייה הראשונה ..
אני עדיין לא משוחררת .. 
ממנה - אין לי בעייה ..
זאת המצלמה ...

ואז כמובן .. 
הנה מתחיל לו הקליק הראשון ..



ואני חצי לא מוכנה.. חצי מנסה ..
מזל שיש לי עזרה !
הבית שלי.. 
המקום הכי טבעי בשבילי ..



כאן לא צריכה הגנות !
מרגישה לגמרי טבעי, עם הבחירות 




יאפפ. זאת אני !
אכן העדשה קלטה אותי !

מתחילה להשתחרר ..
כן, גם במקומות הכי פרטיים שלי !


ועוד קליק .. ועוד אחד ..



במקומות הכי אהובים שלי !




באוספים הכי מרגשים שלי ...



זהו .. 
הקרח נשבר ..
משוחררת ! חופשייה !



זהו ..
זה הסיפור שלי ...
וזהו ביתי ...
זאת אני ..


אז לסיכום ..
נהניתי !!!
לימור צלמת מוכשרת ומדהימה !!!
 נגעה לי בנשמה .. ראתה אותי .. מאחורי העדשה ..
הצליחה להוציא ממני את מה שחשבתי שאי אפשר !!!
העיפה אותי גבוה אל על !!!

אז הצלמת המוכשרת היא : לימור הרצוג אהרוני 
שיצאה לה למסע -
פרוייקט צילום נשים יוצרות בבית.
מסע צילומים בין נשים יצירתיות ..שחיות ונושמות עיצוב
 לימור היא צלמת של סיפורים " הסיפור מחבר אותי לאדם/ מקום/ חפץ המצולם " 
היא רואה את האנשים ומספרת את סיפורם ...
דרך העדשה .. דרך העיניים הכה מופלאות שלה ...
ממליצה בחום להיכנס לדף שלה !
לפגוש עוד נשים .. אנשים .. תמונות מרגשות ...
מציצים ומיד מתאהבים ....
היה לי העונג לקחת חלק במסע שלה !


ובין קפה לעוגייה , בין שיחה לתובנה ,
מנערת את האבק מהמקלדת ..
( הבטחתי לה ! )
מהבלוג ..
וחוזרת לשתף .. לספר ..
לגעת ...
לימור עושה את זה מצויין דרך המצלמה שלה ...
אני מבטיחה לנסות דרך המצלמה הפרטית שלי ...
דרכי !!! 
חותמת בנשיקה !
 


ואם תהיו בסביבה ...
לא לשכוח לקפוץ 
לקפה ועוגייה !!!




2 תגובות:

  1. כתבת מקסים, הזדהיתי עם התחושה היא באמת משהו מיוחד!

    השבמחק
  2. תודה שירי על התגובה,
    מי שהיה שם יודע .. בהחלט לא פשוט ! אבל כן לימור אכן משהו מיוחד !

    השבמחק

מוזמנים להגיב בשמחה !